Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Člen AOCR Projekty

Región Horehronie spolu s regiónom Stredné Slovensko spoločne otvorili letnú turistickú sezónu

V Slovenskej Ľupči, na pomedzí dvoch regiónov, otvorili spoločne letnú turistickú sezónu. Región Horehronie spolu s regiónom Stredné Slovensko si pripravili atraktívny program a predstavili aj dva nové projekty, ktoré rozšíria ponuku pre aktívne trávenie času v Banskobystrickom kraji. „Pre otvorenie sezóny v našich regiónoch sme si vybrali obec Slovenská Ľupča, ktorá nás prepája s Horehroním“ uviedol Jiří Pěč z oblastnej organizácie […]

Člen AOCR Projekty

V Banskobystrickom kraji už funguje 14 regionálnych pultov

Projekt REGIONÁLNE PULTY v Banskobystrickom kraji sa opäť posunul o krok ďalej. V týchto dňoch pribudli v regiónoch kraja ďalšie dva regionálne pulty. Po veľkonočných sviatkoch bilancuje aj e-shop regionalnepulty.sk. Fyzické pulty aj e-shop sa za dva a pol roka existencie stali neodmysliteľným distribučným kanálom pre viac ako 60 producentov z Banskobystrického kraja. „Podpora regionálnych producentov bola jedným z hlavných bodov nášho […]

Člen AOCR Projekty

Komunikácia projektu Trnava Tourism „Ako bezpečne dostať turistov do Regiónu Trnava“ získala ocenenie PROKOP 2021

Trnava, 4. 4. 2022 – Komunikácia projektu „Ako bezpečne dostať turistov do Regiónu Trnava“ sa umiestnila na druhej priečke súťaže PROKOP 2021, ktoré každoročne udeľujú najlepším kampaniam v oblasti public relations na Slovensku. Kampaň, ktorá získala druhé miesto v kategórii regionálnych vzťahov s verejnosťou, pripravila Oblastná organizácia cestovného ruchu Trnava Tourism v spolupráci s agentúrou MEDIA CENTRAL. […]

Projekty

COVID 19 bude mať vážne dôsledky na cestovný ruch na Slovensku!

Bratislava, 5. júna 2020 Pozrite si rozhovor: „Podľa prieskumu, ktorý zverejnila Asociácia organizácií cestovného ruchu, len polovica podnikov, ktoré v tejto oblasti pôsobia, sa rozhodla, že bude pokračovať v podnikaní. Ďalšia polovica nevie, alebo je rozhodnutá ukončiť aktivity. Aj toto sú dôsledky koronakrízy. O tom čo urobiť, aby sme pomohli domácim firmám, ale aj sebe, […]

  • 1
  • 2