V kúpeľnom meste Smrdáky otvorili s podporou partnerov a OOCR Región Záhorie Turistické informačné centrum.
V Slovenskej Ľupči, na pomedzí dvoch regiónov, otvorili spoločne letnú turistickú sezónu. Región Horehronie spolu s regiónom Stredné Slovensko si pripravili atraktívny program a predstavili aj dva nové projekty, ktoré rozšíria ponuku pre aktívne trávenie času v Banskobystrickom kraji. „Pre otvorenie sezóny v našich regiónoch sme si vybrali obec Slovenská Ľupča, ktorá nás prepája s Horehroním“ uviedol Jiří Pěč z oblastnej organizácie […]
Kostoly v regióne Gemer – Malohont získali značku EURÓPSKE DEDIČSTVO
Projekt REGIONÁLNE PULTY v Banskobystrickom kraji sa opäť posunul o krok ďalej. V týchto dňoch pribudli v regiónoch kraja ďalšie dva regionálne pulty. Po veľkonočných sviatkoch bilancuje aj e-shop regionalnepulty.sk. Fyzické pulty aj e-shop sa za dva a pol roka existencie stali neodmysliteľným distribučným kanálom pre viac ako 60 producentov z Banskobystrického kraja. „Podpora regionálnych producentov bola jedným z hlavných bodov nášho […]
Trnava, 4. 4. 2022 – Komunikácia projektu „Ako bezpečne dostať turistov do Regiónu Trnava“ sa umiestnila na druhej priečke súťaže PROKOP 2021, ktoré každoročne udeľujú najlepším kampaniam v oblasti public relations na Slovensku. Kampaň, ktorá získala druhé miesto v kategórii regionálnych vzťahov s verejnosťou, pripravila Oblastná organizácia cestovného ruchu Trnava Tourism v spolupráci s agentúrou MEDIA CENTRAL. […]
Košice, 28.12.2021
Interiér Visit Košice Infopointu sa stal laureátom ceny najlepšieho interiéru INSAID AWARDS 2021 v kategórii Občiansky interiér
Trvanie projektu: 18.9.2020 Slovenský cestovný ruch potrebuje pomoc od nás všetkých! Podpíšte petíciuhttp://www.changenet.sk/?section=kampane&x=1152455 A hneď potom si naplánujte vašu najbližšiu dovolenku na Slovensku! Video: #NerusteCestovnyRuch
Bratislava, 5. júna 2020 Pozrite si rozhovor: „Podľa prieskumu, ktorý zverejnila Asociácia organizácií cestovného ruchu, len polovica podnikov, ktoré v tejto oblasti pôsobia, sa rozhodla, že bude pokračovať v podnikaní. Ďalšia polovica nevie, alebo je rozhodnutá ukončiť aktivity. Aj toto sú dôsledky koronakrízy. O tom čo urobiť, aby sme pomohli domácim firmám, ale aj sebe, […]
- 1
- 2